Tisdag

Äntligen har jag fått koderna från Telia..... Fasiken vad dom är snabba.... Hm... visst var det igår jag skulle få dem?
Det har varit kallt ute idag och när jag skulle gå hem från jobbet så regnade det. Kul... Men jag hade det på känn i morse när jag promenerade till jobbet, så ett paraply hade jag lyckats ta med i väskan.

Jag har fått massor gjort på jobbet både igår och idag. Skönt!
Nu känns det som om jag har kommit ikapp lite och då börjar jag kunna andas normalt igen. Det känns bra!

Imorgon ska vi igen till Tello  och fixa till Idas knä... Hon har inte ont längre, men kan inte sträcka ut benet rakt. Hoppas att det ska bli bra. Det har varit en ganska kämpig helg för henne. Ingen träning, ingen match och till råga på allt elände så har Isac varit hos sin farmor och farfar hela ledigheten. Men nu är han hemma igen och ordningen lite återställd iaf...*s*

Nu när inga barn är hemma (Ida stack just iväg och skulle sköta Isacs småsyskon en stund och Tompa är på träning) så ska jag nog passa på att skura golven. Det har behövts i många dagar, men har känts menlöst då vi sprungit ut och in och jobbat hela helgen. Så......
Vi hörs.

Sköt om Er.
Kram//Mia

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vill oxå komma ikapp på jobbet! ;-D Jag vill kunna underlätta för er andra stackare, inte bara lassa på er mer. Men men, det går framåt iaf. Vi röjde lite bland gammalt skit både igår och idag, jag o Annika. Så snart kan jag börja om från början! Det är ju så tråkigt att reda upp andras grejer som de bara lämnat efter sig och ingen vet vad de har gjort eller inte gjort. Hoppas solen & värmen kommer tillbaks till er där uppe i norr snart, det gör ju livet så mycket lättare! Kram på dig, så hörs vi snart igen!

2008-05-06 @ 22:08:33
URL: http://miasbloggiblogg.blogg.se
Postat av: Mia

Hej Mia!
Det är inte synd om oss, vi klarar oss! Jag förstår att du känner att det är mycket att förstå och ta in. Men det verkar ju gå med stormsteg.... Du kommer att klarar av det här galant. Ha en bra dag med Annika och hälsa! Kram till Er!

2008-05-07 @ 08:08:56
Postat av: ulla

Sugen på att ha smyckesparty eller bara kolla in snygga smycken, kolla på min blogg

Hälsar Ulla

2008-05-10 @ 18:00:16
URL: http://smyck1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0