Skjutsningpassen igår, Valborgsmässoafton!

Ja, det var ju lite mycket med barnen igår... Jag åkte till jobbet redan vid 7 för att hinna göra någonting innan Ida skulle iväg och kolla knät klockan 9.00.
Väl på plats så konstaterades det att hennes menisk inte var där den skulle, så Tello fixade det och gav henne träningsförbud i åtminstone 10 dagar för att det ska stabilisera sig. Herregud, hur ska vi stå ut? Både jag och Ida funderar nog på det....*L*
Sen skjutsade jag henne till skolan och så åkte jag och gjorde pass nr 2 på jobbet, mellan 9.45 och 11.30.
Då var det dags för sonen att åka och dra ut lite tänder... Dom drog alla tre på en gång så skulle vi slippa dit en gång till för att ta den sista tanden. Han blev jättesnygg och blödde massor. Han hade tre stora blodiga tussar i munnen när han fick följa med på Granngården för att bära lite kalk till gräsmattan. Dom tittade lite kan man säga. Dom trodde nog att han råkat ut för en olycka...

Sen tog vi ledigt och var ute och njöt i solen. Underbart väder... Kalkade gräsmattan och började rensa lite i rabatterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0