Grillen och moppen framtagna!

Eftersom Ida har haft så ont i knäet så har moppen inte kommit fram förrän idag, men då upptäckte jag naturligtvis att det var för lite olja i den.... Naturligtvis... Hur kunde jag tro att det någon gång skulle fungera att bara ta fram nåt som stått under vinter???? *L*

Sen kom grillen fram också, så nu har vi ätit sommarens första grillmiddag. Kött, pommes, guacamole, kall bearnaisesås, sallad och vattenmelon. Till det drack jag ett glas vin och barnen drack juice. Det var supergott!!!

     

Nu ska vi snart titta på "Sanningens ögonblick" på 5:an. Ett hemskt program och dessutom är det pinsamt, men ändå kan jag inte låta bli att se på det..... Känner mig hemsk.... *s*

Vi hörs i morgon!

Njut av våren/sommaren!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0