Blomomsättning

Jag tillhör den skara som inte sätter om mina inneblommor i februari eller när det nu är man brukar sätta om blommorna. Nä, jag anser att det blir så stökigt och jobbigt med all jord inomhus (och man drar det runt överallt) så när det är tillräckligt varmt så gör jag det ute. Mammas man har gjort ett perfekt blomomsättningsbord till mig som man kan ta isär och vika ihop för att det ska ta minimal plats i garaget. Perfekt!!

Så nu har jag satt om alla blommor och det känns jättebra! Hurra!!!!

Och när dom är omsatta och klara så ställer jag dom i garaget och duschar av dem med trädgårdsslangen. Sen får dom stå där och torka tills i morgon. Det är bara så smidigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0