Tidig morgon på jobbet...

... och då får jag försöka blogga lite. Om sanningen ska fram så beror det på att jag inte gillar att logga in på datorn hemma när jag är ledig som gjort att jag lagt bloggen åt sidan lite. Det är ju så himla mycket att göra hemma nu att jag helt enkelt inte hinner. Mer eller mindre varje kväll har ungarna match och de senaste dagarna har klockan blivit efter 21 innan vi är hemma och då orkar jag verkligen inte. Trodde i min enfald att vi hade en ledig kväll ikväll, men ack vad jag bedrog mig... Ida ska sitta på bänken med a-laget idag och nog kommer jag att vara där även om hon kanske inte får spela. Och i morgon har hon match igen. Tompa hade match i söndags i regnet med 94:orna och igår med regnet med 95:orna.... Fast jag ska inte klaga!!! Jag älskar det!!!!

Midsommar iår tillbringade jag och Tommy hemma hos mamma. Jättegod mat, relativt bra väder och lite kubb och kortspel. Jättetrevligt var det. Vi sov över och kom inte hem förrän vid middagstid på lördag.

Söndag morgon var solig och då passade jag på att ta en lång promenad tillsammans med min ljudbok. Det är ju bara så fantastikst att vara ute när alla andra (nästan) sover och det enda som låter är fåglarnas kvitter. Det luktar ju dessutom så underbart.... Vad luktar godare ute i naturen än brännässlor??? I love it!

Känner mig numera ganske frisk från sista månadens hosta och snuva. Skönt! Så nu får gärna solen och värmen komma! Det är ju snart semester. Jag ska jobba halva dagar nästa vecka och sen blir det semester. JIPPI"!!!!!!!!

Ha en jättebra dag alla där ute!
Kram på Er!

Kommentarer
Postat av: sara

så jäkla gött att du är tillbaka.. hörs vi av någon dag då?? hehehe

kram

2008-06-25 @ 07:48:24
URL: http://baramammasara.blogspot.com
Postat av: Mia

Självklart gör vi det! Kram till dig mé.

2008-06-25 @ 10:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0