Sommaren är äntligen här och det är ja mé!!!!

Hej på Er!

Det var länge sedan..... Eller hur?
Men nu känner jag att jag kanske har tid och lust att skriva lite här igen!

Det har varit mycket både hemma och på jobbet plus att jag varit rejält sjuk i nästan en månad... Dubbelsidig lunginflammation och bihåleinflammation. Varför det dröjde så länge innan jag blev frisk berodde på sjuksköterskernas strejk. Jag ville ju inte besöka Vårdcentralen när jag visste att dom strejkade. Och när man ringde så var det ju ingen som svarade. När jag väl kom fram där efter strejken så fick jag frågan om varför jag inte kommit tidigare???? Ja, jag undrar varför?????  Men jag fick iaf medicin som gjorde att jag både fick sova och piggna till lite!

Vi har under maj (när vädret tillåtit) måla lite hemma på huset. Knutbrädorna, runt fönstren och altanen. Det blev jättefint och dessutom så hjälpte Tompa mig med att ta ner hängrännorna som vi också målat. Fasiken så duktiga vi varit... *s*
Men nu är det klart och jag är jättenöjd. Som ett nytt hus nästan:-))

Nu är alla blommor och krukor också planterade och det känns nästan som om skulle kunna börja njuta av sommaren! De flesta "måstena" är iaf åtgärdade!!!

Kommentarer
Postat av: sara

fasiken vad skönt att du är piggare.. här är det snoreri på gång igen.. hoppas att det håller sig till det nu bara.. håll tummarna!!

kram på dig så hörs vi!

2008-06-19 @ 20:21:01
URL: http://baramammasara.blogspot.com
Postat av: johnny

Tja Mia!

Jo det var ett tag sedan du. Men nu verkar det som om du fått tillbaka din energi igen. Och så va det bihålorna va? Ja har ju samma sak och ska imorgon spola skiten. Hoppas att "stanken" ger med sig efter det. Ha det gött./kram

2008-06-22 @ 21:46:27
URL: http://joasson.blogspot.com
Postat av: Mia

Sara och Johhny



Ja,det var både lungor och bihålor, men nu känner jag mig nästan frisk igen... jippi!

Johnny: Grattis på födelsedagen förresten! Hoppas att du får en jättebra dag med massor av jordgubbstårta!!! Kram till er båda!

2008-06-23 @ 08:13:47
URL: http://miiiaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0