Stadsfesten

Vad jag tycker det är roligt när det händer något i stan...
Förra helgen var det Stadsfesten och jag var där i tre dagar av fyra... Mycket för att vara mig ska väl i ärlighetens namn sägas.
I torsdags var jag där med mina arbetskompisar och vi åt middag i Rocktältet. Det var grillspett med stekt potatis och massor sås. Riktigt gott! Sen så rände vi runt i alla tält som fanns och jag tyckte att Krutov var absolut bäst... Se bild.... Dessvärre så hade vår chef tidigare på dagen meddelat att han beslutat sig för att lämna oss så  visst, det kände lite begravningsstämning över det hela. Sen på fredag så åkte jag och barnen in till centrum för att äta middag på Stadsfesten. Jag åt Langos med Skagenröra och barnen åt Sovas. Supergott var det iaf. Sen på kvällen så körde jag ner Ida och Isac till stan och beslutade mig då för att se Europe. Visst var dom bra, men jag hade uppskattat om det varit mer "gamla goa" låtar sedan 80-talet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0