TACK, TACK, TACK!!!!!!!

Tack till alla mina underbara släktingar, vänner, arbetskamrater och gamla ex för en alldeles underbar födelsedag!!!
Ni har sett till att mina första 24 timmar som 40-taggare blivit nåt utöver det vanliga. Med blommor, presenter, resor, sms, telefonsamtal och sist men inte minst en sång!

Trots att dagen varit en av mina bästa i mitt 40-åriga liv, så måsta jag erkänna att jag fällt både en och två tårar idag... Att jag har turen att ha så många NÄRA vänner visste jag nog, men att få träffa alla samtidigt och ta del av allas  minnen av vad vi gjort och inte gjort tillsammans genom åren fick mig att inse att jag är en VÄLDIGT rik person... Definitivt inte om jag räknar min skatt i pengar, men om jag räknar hur många som faktiskt finns för mig, tycker om mig och som gör mycket för att jag ska känna mig värdefull och må bra. Då är jag miljonär!!!
Nu tänker jag osökt på att jag skulle vilja kunna höra vad som kommer att sägas den dagen jag ska begravas... *L*
Skulle gärna vilja veta*L*

Den vän som jag skulle säga att jag har haft hela mitt liv (nästa) hade skrivit en sång till mig, en sång som var så otroligt bra skriven att jag gråter varje gång jag hör den. Min dotter var naturligtvis framme med mobilen och filmade när det vad dags att få höra sången.  Det är "En tuff brud i lyxförpackning" fast med en text om vad jag och hon har genomgått under alla de 35 åren vi umgåtts. Kanske jag en dag lägger ut den här för att alla ska få njuta av hennes fantastiska förmåga att skriva och rimma...
Tack Åsa för det mest känslosamma inslaget idag!!!!

Tack alla för en underbar oförglömlig dag!!!
Kram till er alla!!!


Kommentarer
Postat av: sara

hehehehe ännu en gång grattis.. snacka om en snygg tajmimg när jag valde dag att ringa på..

en stoooor kram till dig..

2008-08-22 @ 07:21:41
URL: http://baramammasara.blogspot.com
Postat av: Mia

Hej Sara!

Ja, det är nästan så att man tro att du visste... s Känner mig dock inte så gammal och sliten ännu, fast det blev sent igår. Men ung som man är så pallar man väl för sånt antar jag L

Stor kram till dig mé.

2008-08-22 @ 08:56:48
Postat av: Krister

Hej Vännen, vem ska ha en oförglömlig 40 års dag om inte en oförglömlig kvinna. Vi hörs. P&K /K

2008-08-23 @ 10:03:56
Postat av: Mia

Hej Krister! Tack, du säger det...L

Det lyckas sällan när vi ska försöka prata med varandra, men jag gör väl ett nytt försök....

P&K

2008-08-26 @ 19:25:21
Postat av: sara

tjenare gumman.. hur är läget hos er? mycket snö? hur mår du? har inte pratat med dig på ett tag nu ju..

kram kram sara

2008-12-09 @ 08:44:09
URL: http://sarastankarofunderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0