Ena barnet skadat och det andra sjukt...

Jadå, hur kul som helst. Det känns som om vår familj aldrig får nog av skador och operationer...
Ida kom hem från träningen i går och sa att hon hade ont på baksidan av knäet. Inte mer med det!
Men i morse så kunde hon inte gå själv... Knäet gick inte att räta ut och när hon försökte gå så ville det inte hålla att gå på. Jippi! Har nu fått en tid för undersökning i morgon klockan 9 och det blir ju bra iaf. Men det blir ju naturligtvis extra mycket skjutsning för mig, men vad gör man inte för sina barn....*s*

Tompa ringde hem vid 9.30 i morse och sa att han var kallsvettig och hade mycket huvudvärk så läraren tyckteatt han skulle åka hem. Så han har sovit mest hela dagen.
Men nu har vi varit och köpt smällare för i morgon! Tänk att det kan vara så kul? Jag tyckte också det när jag var i hans ålder, så det är väl bara att gilla läget!!! Även om jag numera mest är rädd när dom smäller.

I morgon ska Tommy till tandläkaren och slita ut lite tänder också. Han är väl inte överförtjust över att ta bort dom alls, men speciellt inte på Valborgsmässoafton. Han ska ta bort 3 tänder, men förhoppningsvis drar dom inte alla på en gång. 

Nu ska jag mysa tillsammans med kvällstidningarna innan Idas möte börjar. Jag återkommer nog.

//Mia

Kommentarer
Postat av: Linda

Vet hur det känns det där med skadade barn, jag har spenderat 4 timmar på akuten idag med Moa. Hon hoppade ner från en ribbstol, landade fel och satte sig på foten. Det blev en kraftig stukning och kryckor. Kram och hoppas det
går bra på undersökningen i morgon. Kram

2008-04-29 @ 22:58:11
URL: http://lin79da.blogg.se
Postat av: Linda

Vet hur det känns det där med skadade barn, jag har spenderat 4 timmar på akuten idag med Moa. Hon hoppade ner från en ribbstol, landade fel och satte sig på foten. Det blev en kraftig stukning och kryckor. Kram och hoppas det
går bra på undersökningen i morgon. Kram

2008-04-29 @ 22:58:26
URL: http://lin79da.blogg.se
Postat av: Mia

Hej Linda. Skönt att foten inte var av iaf. Vi har haft vår beskärda del av skelettbrott... När dom på röntgen frågar om man jobbar på lasarettet kan man ju bara skratta... *s*
Hoppas att ni får en skön helg.
Kram till er alla.

2008-04-30 @ 07:19:49
Postat av: sara

ha en mysig valborgsmässoafton!!! kram från mig här nere ;)

2008-04-30 @ 12:31:41
URL: http://baramammasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0